Life by Ella
Efter en upplevelse som förändrat hennes liv, är 13-åriga Ella angelägen att fånga dagen. Medan hon lär sig att uppskatta varje stund, bemöter hon även rädslorna som en gång formade henne – och uppmuntrar andra till att göra detsamma.