Surfside Girls
Snabbt tänkande leder till spännande upptäckter för strandbästisarna Sam och Jade när de löser övernaturliga mysterier i deras sömniga hemstad Surfside. Baserad på de bästsäljande serieromanerna för unga vuxna.