Curses!
Vanderhouvens är en helt vanlig familj … förutom det att en förbannelse nyligen förvandlat Alex – deras älskade make och far – till sten. För att rädda honom beger sig hans fru och barn ut på nervkittlande äventyr för att återbörda uråldriga artefakter som stulits av en förfader.