Me
Ny skola. Ny familj. Nya superkrafter. Det är en tid av förändring för tolvårige Ben Vasani, när han upptäcker att han kan förvandlas till alla han möter. Som formskiftare måste Ben komma fram till vem han är och vem han vill vara.