Best Foot Forward
Josh Dubin ser fram emot att byta från hemskolning till kommunal skola, och att vara den enda eleven med en benprotes är en utmaning han är redo att möta. Medan han skapar sig en plats bland sina jämlikar har han vänner och familj bakom sig varje steg på vägen.