Valphemmet
Charles och Lizzie Peterson älskar verkligen hundar. Syskonen har startat ett jourhem för valpar och tar sig an den tuffa men givande uppgiften att hitta det perfekta hemmet åt dem. Och varje valp innebär ett helt nytt äventyr.