Harriet, spion
Frispråkig och ständigt nyfiken – det är den 11-åriga Harriet i ett nötskal. Men om hon ska bli den framtida författaren Harriet M. Welsch, så krävs det att hon får reda på allt som finns att veta. Och det innebär att hon måste spionera... på alla.