iCarly iDream of Dance
S1, A3: iCarly ber sina fans skicka in filmer av sig själva där de dansar sina coolaste danser. När över tretusen filmklipp kommer in, försöker Carly, Sam och Freddie sitta uppe hela natten för att se på alla filmerna.