S1 A5: Cleveland får se Roberta hångla med sin pojkvän och bestämmer sig för att ta ett "snack" med henne, trots att hennes mamma ber honom att låta bli. Cleveland Jr. råkar överhöra samtalet och blir avskräckt. Han bestämmer sig därefter för att ta ett kyskhetslöfte. Under tiden får Rallo ett jobb inom kyrkan.