S3 A6: Tywin planerar strategiska återföreningar för familjen Lannister. Melisandre besöker Riverlands. Robb överväger en allians med Huset Frey. Roose Bolton tar ett beslut om Jaime Lannisters öde, och Jon står inför en svår klättring.