S2 A6: James räddar flickorna från en plågad Harold. Cooper tar hem Audrey. Bobby och Shelly får reda på att deras försäkringsplaner har misslyckats. Donna försöker att övertyga Truman om att Harold Smith har Lauras hemliga dagbok.