S5 A10: En högt uppsatt statlig myndighet börjar utreda iCarly-gänget efter att de hackat sig in i ett säkerhetsnätverk, för att kunna ge Carlys pappa ett födelsedagskalas online. Gästartist - Michelle Obama.