S2 A7: Medan Nucky får tungviktsmästaren Jack Dempsey att marknadsöra radiosändningen av nästa match står Jimmy inför ett beslut som kan avgöra Atlantic Citys framtid. I Brooklyn har Margret en bitterljuv återförening med sin familj som hon lämnade på Irland. Nelson retar sig på Daughertys nya åklagare Esther Randolph och överväger vilka val han har när professionella och privata problem flyter samman. Lucy behöver stöd och besöker en gammal flamma för att få hjälp medan Owen ger igen och får en ny erövring i sikte.