S8 A7: Danny skyddar en sjuksköterska som har blivit misshandlad av hennes ex-pojkvän. Frank blir uppsökt av en bekant som har en teori om hur en fånge dog i fängelset. Jamie och Eddie hjälper till att förlösa ett barn.