S1 A7: När han får reda på att hans pappa har rymt från den psykiatriska kliniken beordrar Kevin att han ska efterlysas. Jill försöker slå uthållighetsrekordet. Tom är fast och desillusionerad i Indiana och gör där en oroväckande upptäckt.