S2 A7: Om det finns en högtid som akutteamet fruktar så är det Halloween, och detta års knäppa akutfall gör ingen besviken. I takt med att årets märkligaste kväll rullar igång skyndar sig teamet för en räddningsoperation på en läskig kyrkogård, en hemsökt resa och en hemsökt Hollywoodparad. Maddie tror sig ha fått ett "spöksamtal" från en försvunnen liftare; Hen ställs inför en livsavgörande situation med fadern som lämnade henne, och Eddie återupptar kontakten med sin fru.