Brandmännen rusar till platsen för en dödlig flygplanskrasch i hopp om att hitta överlevare medan Athena möts av panik och kaos på flygplatsen. Trycket på jobbet blir för mycket för den annars så lugne och samlade Bobby, som tvingas konfrontera sina tidigare demoner. I efterdyningarna av sin egen tragedi är Athena ute efter hämnd på en grupp tonårsmobbare.