Invisible to Me
Medan kapten Pruitt är borta försöker Andy och Jack navigera hur de bäst jobbar tillsammans, och en bilolycka försätter teamet i livsfara.
Miranda Bailey besöker Ben på jobbet och träffar hans nya medarbetare. De flesta i teamet kallas ut för att hjälpa vid en olycka på motorvägen medan Andy och Maya paras ihop på sin första spaning.