Addison flyttar till Los Angeles för att börja på ett nytt jobb, men hennes medarbetare vet inte att hon ska komma och hennes första fall på hälsocentret kan bli avgörande för hela hennes karriär.
Cooper anlitar en person för att hjälpa Sam att komma igång med sitt singelliv; läkarna jobbar tillsammans med personalchefen på St Ambrose Hospital för att hitta orsaken till en babys sjukdom.
Addison kan inte sluta tänka på Pete, Violets ex besöker kliniken och Cooper är inte glad åt att se honom. Naomi och Sams dotter ber i hemlighet Addison om medicinsk rådgivning.