In Which Addison Finds a Showerhead
S1, A5: Addison kan inte sluta tänka på Pete, Violets ex besöker kliniken och Cooper är inte glad åt att se honom. Naomi och Sams dotter ber i hemlighet Addison om medicinsk rådgivning.