Den Emmybelönade exekutive producenten Dick Wolf ger oss "Chicago Med" – den senaste i raden av de spännande Chicago-serierna – som tar oss med på en känslomässig berg- och dalbana genom det dagliga kaoset på stadens nya, toppmoderna akutmottagning, och in på livet på de modiga läkarna, sköterskorna och personalen som får allt att klaffa.
Derailed
Chicago Med pressas till bristningsgränsen när en tågkrasch drabbar staden i säsongspremiären.