In Which Sam Receives an Unexpected Visitor...
S1, A2: Cooper anlitar en person för att hjälpa Sam att komma igång med sitt singelliv; läkarna jobbar tillsammans med personalchefen på St Ambrose Hospital för att hitta orsaken till en babys sjukdom.