Guts
Brandmannen Tommy Gavin brottas med sina egna demoner och minnena av en kusin som dog i World Trade Center.
Jerry riskerar disciplinära åtgärder och Tommy upptäcker att han inte kan trakassera Janets pojkvän ostraffat.
Franco anklagas för att vara far till en före detta flickväns barn, och Tommy får förödande nyheter på platsen för en bilolycka.
Franco överväger livet som ensamstående far och Tommy börjar tvivla över att stå i Janets väg.
Tommy får Roger arresterad för överfallet på honom och Franco kidnappar Keela från ett dåligt hem.