S2 A7: Villanelle blir allt mer trollbunden av sin måltavlas liv. Förklädd till sin nya persona Billie förlorar hon sitt fokus på uppdraget. I rollerna: Fiona Shaw, Jodie Comer, Kim Bodnia, Kirby Howell-Baptiste, Sandra Oh m.fl. Del 7 av 8.