Killing Eve
Don't Get Eaten
Eve lyckas leta rätt på Helene. Villanelles försök att förändras går snett. Carolyn måste gå till ytterligheter för att starta igång sitt uppdrag.
Villanelle avvisas av Eve och ber om hjälp på annat håll. Eve får reda på ett namn inom The Twelves främsta led, och Carolyn hittar egen lovande information.