The Capture
När en brittisk soldat åtalas för ett våldsamt brott börjar polisen Rachel Carey misstänka att någon manipulerar sanningen. En konspirationsthriller om övervakning, deepfakes och hur lätt våra liv kan klippas om i en digital värld.