S2 A9: Rick, Hershel och Glenn kommer inte undan och får kämpa mot nya fiender, både döda och levande, för att överleva. Shane hittar Lori när hon har hamnat i knipa på vägen och ser det som sitt uppdrag att ta med henne tillbaka till gården.