S1 A5: Jack kommer närmare sin pappa när Lous sjukdom blir alltmer påtaglig. Mandy får oväntade nyheter av Harrisons föräldrar, vilket komplicerar hennes framtidsplaner. Violet vill ta relationen med Julian till nästa nivå.