Fånga ett rovdjurs rovdjur
S5 A5: Holmes och Watson har många misstänkta när de utreder mordet på en man som levde ett hemligt liv som väktare, ” fiskade” sexualförövare på dejtingsidor och förnedrade dem offentligt. När Shinwells brottsregister hindrar honom från att få ett heltidsjobb, håller Holmes inte med Watson när hon vill hjälpa honom.