S1 A6: Rumskamraterna kämpar med sina respektive kärleksliv - Violet blir upprörd när relationen med Julian inte motsvarar förväntningarna. Jack försöker göra det rätta med Ewatomi. Harrison drabbas av en obesvarad förälskelse.