Festplankare
S4 A12: Med barnet på väg, gör Jay och Gloria allt för att ge Manny en extra fin 14-årsdagsfest - och det finns gott med överraskningar! Phil och Claire måste leva med den äldre killen som Haley har börjat hänga med och Cam är avundsjuk på Lilys till synes speciella band till Mitch.