Följaktligen betecknas det som egendom
S1 A4: Diane och Lucca företräder en kvinna som har återhämtat sig från äggstockscancer och vill ha tillbaka embryona hon tidigare har donerat. Någon skapar en falsk profil på sociala medier i Maias namn. Mike Kresteva hälsar på hos Reddick, Boseman & Kolstad. Matthew Perry har en gästroll i avsnittet.