Fråga Freddie
S2 A17: Gänget ser på ett iCarly-maraton och blir osams när de diskuterar vem karaktären Freddie egentligen är kär i. De bestämmer sig därför för att leta reda på skådespelaren Nathan Kress som spelade Freddie för att fråga honom.