Game Shakers
Babe och Kenzies skolprojekt Sky Whales blir snabbt ett av världens mest populära spel. Men när rapstjärnan Double G får veta att de använt hans musik i spelet utan tillåtelse, så bestämmer han sig för att komma på besök.
Triple G råkar förstöra datorn med Game Shakers senaste spel på. Som tur är har Double G en kopia av spelet på sin spelplatta, och allt gänget behöver göra är att smyga sig in i hans studio för att hämta den.
Ett teknikföretag ber Game Shakers att göra ett spel baserat på deras senaste robot. Dessvärre blir roboten lite väl förtjust i Hudson, och blir därför galen av svartsjuka över Hudsons vänskap med Triple G.