Nicky, Ricky, Dicky & Dawn
Nicky, Ricky, Dicky och Dawn är fyrlingar men har bara två saker gemensamt: födelsedagen och föräldrarna. Den här dynamiska kvartetten utkämpar ständiga syskonstrider, men när de till slut samarbetar kan ingenting stoppa dem.
Fyrlingarna ser fram emot Halloweendiscot, och det gör också Tom och Anne som ska vara festvakter. Dawn är rädd att hon ska bli uppbjuden, Ricky och Dicky tävlar om samma tjej, och Nicky väljer den perfekta kostymen medan Josie är DJ.
Dickys och Dawns ständiga krig om att få kontroll över tevens fjärrkontroll förstör nästan Toms och Annes bröllopsdag. Fyrlingarna är så fixerade vid teven att de hela tiden måste vinna över varandra i bråken om fjärrkontrollen.