Nicky, Ricky, Dicky & Dawn Fjärkontroll-kontroll
S1, A6: Dickys och Dawns ständiga krig om att få kontroll över tevens fjärrkontroll förstör nästan Toms och Annes bröllopsdag. Fyrlingarna är så fixerade vid teven att de hela tiden måste vinna över varandra i bråken om fjärrkontrollen.