Familjen Thunderman
Superbarnvakterna
Phoebe och Max verkar vara två vanliga tonårstvillingar, men de tillhör en familj superhjältar. Phoebe strävar efter att vara normal och använder sina krafter för att göra gott, men Max väljer den mörka sidan.
Phoebe mot Max
När Max utsätter Phoebe för ett practical joke när de ska ta skolfoton utbryter ett practical joke-krig mellan dem som går överstyr.
Efter att ha ändrat sina betyg och flyttats upp till avancerad matte, får Max tävla mot Phoebe i "Matteduellen". Samtidigt försöker Hank, Nora och Billy att fånga den gäckande tidningstjuven.
Max och Phoebe tar jobb på en pizzarestaurang för att få råd att köpa den nya mePhonen, och var för sig försöker de imponera på chefen med egna idéer.