K.C. Hemlig agent
Gymnasieeleven K.C. Cooper jobbar under täckmantel som regeringens nyaste hemliga agent! Hon lär sig snabbt att om man växer upp i en spionfamilj, så kommer familjen lägga sig i alla uppdrag.