Dog With A Blog
I den här helgalena komediserien - berättad ur en hunds synvinkel - följer vi styvsyskonen Tyler, Avery och Chloe som försöker anpassa sig till sitt nya liv tillsammans.
Hunden i huset
Tyler och Avery upptäcker att deras nyadopterade hund kan prata men de kommer överens att hålla det hemligt. Avery och Tyler håller inte alltid sams men när Stan springer bort enas de om att jobba ihop för att hitta honom.