K.C. Hemlig agent Episod 1
S1, A1: Gymnasieeleven K.C. Cooper jobbar under täckmantel som regeringens nyaste hemliga agent! Hon lär sig snabbt att om man växer upp i en spionfamilj, så kommer familjen lägga sig i alla uppdrag.