Hamster & Greta
Ström-Strul / Ekis undergång
Hamster och Greta får superkrafter av ett par rymdvarelser medan Kevin får nöja sig med att vara "superhjälte-kopplad"; Kevin och Greta grälar om hur man ska stoppa en meteor.
Kulinarisk katastrof / Matte-slag
Kevin och Greta måste rädda familjemiddagen; Greta slåss mot en blixtskjutande cowboy.
Greta slåss mot två tvillingskurkar helt själv; Gretas "hjältekänsla" skapar bara mer trubbel.
Fred blir cheerleader för att lösa ett fall; Greta och Kevin möter en skurk med en ovanlig superkraft.
Hamster och Greta måste besegra en seritidnings-skurk som inspirerats av en kattjuv; Hamster och Greta möter en hästskurk som älskar att festa.
Hamster och Greta måste rädda skolans stora diskofest; Hamster och Greta möter en muterad ål.