Kiff
"Brunch DJ": Kiff och Barry får i uppdrag av huvudsekreteraren att ta reda på vart Barry har gått när han skolkar från skolan. "Karriärdag": Kiff och Barry blir sommarpraktikanter på stadshuset som sitt karriärdagsval.
Kiff släpper lös fem krafter som skapar kaos och Helen är den enda som kan hjälpa till. Kiff måste ha ett svårt samtal med Barry om att dricka upp Martins apelsinjuice.
Ett datorfel flyttar upp Barry till gymnasiet, vilket tvingar Kiff att följa efter. Kiff tycker att man borde få vara högljudd i biblioteket, men det får hon snart ångra.
Efter att Kiff av en händelse råkat skapa den perfekta blandningen av frukostflingor försöker hon, Barry och Trevor att återskapa den. Kiff går med i pilotskolan för att framstå som vuxen inför Beryl och hennes vänner.