Kiff Törsten att vara först / Fjärde badet
S1, A1: Serien följer Kiff, en optimistisk ekorre vars bästa avsikter ofta leder till kaos, och hennes bästa vän Barry, en söt och rar kanin. Serien utspelar sig i de livliga bergen, där djur och magiska varelser lever tillsammans och där duon tar staden med storm med sina oändliga äventyr och livslust.