Superkattungar
Superkattungarna och fyrverkerifasan / Superkattungarna och ostträden
Mr. Puppypaws stjäl alla Kittydales fyrverkerier / SuperKitties måste stoppa Lab Rat från att förvandla Kittydale till ost.