Här är Batbilarna
Kallar på alla Batbilar
En musikvideo som presenterar hela Batmans heroiska fordonsgrupp – Batbilarna – som visar upp sina otroliga prylar, fantastiska talanger och unika personligheter.
Bams sång
Bam är inställd på sin rockiga temasång och beger sig ut på Gothams gator och använder sina smarta ledaregenskaper och fantastiska prylar för att bekämpa brott och stoppa den skurkaktiga Zoom-legionen.
Det är dags att åka, åka, åka med Batgirls motorcykel Bibi, när hon sicksackar sig fram till seger i denna högenergiska musikvideo – det spelar ingen roll om det är ett stunthopp eller en superskurk som rusar, Bibi ger alltid allt och sen lite till!
Åk iväg på den glittrande natthimlen med Batwing, Gothams flygande beskyddare med en förkärlek för att posera, när hon dyker, dyker och smiter genom byggnader och vatten för att ta sig an skurkar och rädda en vän eller två.