Spidey och hans fantastiska vänner
Vår favorit nätslungare jobbar bra själv, men Spidey upptäcker snart att när han har sina superhjältevänner vid sin sida, kan han stoppa superskurkar och rädda andra mycket lättare! Möt de goda killarna och tjejerna som hjälper Spidey att rädda dagen!
Spidey tar hjälp av Ghost-Spider med att leta efter en liten flickas försvunna sparkcykel.
Spidey får slut på nät när han kämpar mot Green Goblin så han ber sin vän spindelroboten TRACE-E om hjälp.