Batbilarna
Efter att Bibi, Batgirl och Robin lyckats fånga Toyman och hans Gör-Om Kontroll är alla extatiska - förutom Bibi, som är generad för att hon inte lyckades hålla fast vid sin landning under jakten!
När Bam skickas ut för att ta hand om Prank, ber Redbird att få vara med i kampen, men Bam insisterar på att han hänger tillbaka - att det är för farligt! Redbird hänger med i hemlighet, men hans närvaro gör mer ont än det hjälper.