Krypto räddar dagen
Superhunden Krypto vill vara en duktig kille, men han kan inte låta bli att ställa till med oreda för Metropolis invånare.
Skolbusstök
Krypto ger sig ut på en högtflygande jakt som ställer till med kaos för en skolbusschaufför.
Krypto känner lukten av nåt speciellt i ett semesterpaket. I sin iver att få tag i det ställer han till med oreda under Metropolis festligheter.
En rolig dag på stranden går snett när lömska fiender kommer emellan Krypto och hans varmkorv.