S1, A5: Fyrlingarna ser fram emot Halloweendiscot, och det gör också Tom och Anne som ska vara festvakter. Dawn är rädd att hon ska bli uppbjuden, Ricky och Dicky tävlar om samma tjej, och Nicky väljer den perfekta kostymen medan Josie är DJ.