Game Shakers Dirty Blob
S1, A4: Triple G råkar förstöra datorn med Game Shakers senaste spel på. Som tur är har Double G en kopia av spelet på sin spelplatta, och allt gänget behöver göra är att smyga sig in i hans studio för att hämta den.